Voorbereidingen - Reisverslag uit Piershil, Nederland van Esther Heiden - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Piershil, Nederland van Esther Heiden - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

15 September 2015 | Nederland, Piershil

Hallo allemaal,

Nog 8 dagen en dan gaat mijn avontuur in Heerde beginnen. Het avontuur dat DTS (discipelschap training school) heet. Voor de mensen die niet weten wat dit inhoud zal ik het nog even kort toelichten. Ik ga deze training volgen bij Jeugd met een Opdracht (JmeO) die als doel hebben: God kennen en Hem bekend maken. Ik zal de eerste 3 maanden in Heerde verblijven waar ik les krijg over allerlei Bijbelse thema's, waarna ik 3 maanden naar het buitenland ga om het geleerde in praktijk te brengen. Waar in het buitenland is nog niet bekend. Een grote verrassing dus.

De voorbereidingen zijn al in volle gang. Afgelopen week al afscheid genomen van een aantal vrienden. Gisteren afscheid genomen van mijn werk in Heemzicht (het verzorgingshuis in Piershil) waar ik bijna 5 jaar heb mogen werken met hele leuke bewoners, familie en collega's. Er hingen al allemaal vlaggetjes op en ik kreeg een slinger om. Het was een leuk afscheid met zelfs een toespraak!!! Erg jammer dat ik dit hoofdstuk afsluit, maar deze nieuwe uitdaging wil ik toch zeker ook wel aangaan! En daar heb ik minstens net zoveel zin in!!!

Aanstaande week zal in het teken staan van nog meer afscheid nemen, spullen bij elkaar zoeken (erg vervelend om nu al te moeten bedenken welke kleding ik schoon mee wil nemen en dus niet meer aan kan doen) en de laatste puntjes op de i zetten voordat ik echt vertrek.

Leuk dat jullie op de hoogte gehouden willen worden (daarom ben ik deze blog ook begonnen). Ik zal mijn best doen om jullie op de hoogte te houden. Echter heb ik nog geen idee hoe alles eruit gaat zien, qua tijd, internet verbinding en puf om iets te schrijven. Ik ga dus niet beloven dat er elke week een verslagje komt. Maar zodra ik tijd, puf, internet en wat bijzonders te melden heb zal ik jullie ervan op de hoogte stellen. Heel veel plezier vandaag verder en tot sprekens!!!

  • 16 September 2015 - 14:55

    Martine En Ronald:

    Leuk! Wij gaan je volgen!
    Succes met inpakken!

  • 17 September 2015 - 11:26

    Truus Sieffers:

    Ik kijk nu al uit naar je volgende verslag.
    Zettumop

  • 17 September 2015 - 15:34

    Hilbertine:

    Lieve Es,

    Heel veel plezier, succes en Gods zegen gewenst!
    Ik ga je verhaal zeker volgen :)

    Laat je 'engheid' niet de boventoon spelen, maar geniet vooral van het mooie werk dat voor je ligt!


    Liefs,
    Hilbertine

  • 18 September 2015 - 09:09

    Tante Pien:

    Het gaat nu echt opschieten, spannend maar ook leuk!

  • 23 September 2015 - 22:34

    Mary:

    Hoi Esther,

    Eindelijk is het zo ver. Je avontuur is begonnen!
    We wensen je heel veel plezier, succes en Gods Zegen.
    Go for it!!

    Lieve groetjes,

    Ron en Mary

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 15 Sept. 2015
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 9979

Voorgaande reizen:

23 September 2015 - 11 December 2015

Op weg

Landen bezocht: