Kennismakingsgesprek - Reisverslag uit Piershil, Nederland van Esther Heiden - WaarBenJij.nu Kennismakingsgesprek - Reisverslag uit Piershil, Nederland van Esther Heiden - WaarBenJij.nu

Kennismakingsgesprek

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

16 Juni 2015 | Nederland, Piershil

Op 16 juni heb ik een kennismakingsgesprek gehad in Heerde. En weet je wat?! IK BEN AANGENOMEN!!! Het gaat beginnen op 23 september. Ik heb er heel veel zin in!

  • 17 September 2015 - 18:00

    Jopie Notenboom :

    Wil je me toevoegen lijkt me leuk om je te volgen op je missie

  • 17 September 2015 - 20:45

    Wendy:

    Natuuuurlijk ben je aangenomen :-) zou ik geen minuut over getwijfeld hebben. Heel veel succes, volg je dromen, want je ben een kei in het zorgen voor mensen die jou hulp hard nodig hebben. Ikga je reisverslagen zeker volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 15 Sept. 2015
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 9976

Voorgaande reizen:

23 September 2015 - 11 December 2015

Op weg

Landen bezocht: