Graduation - Reisverslag uit Heerde, Nederland van Esther Heiden - WaarBenJij.nu Graduation - Reisverslag uit Heerde, Nederland van Esther Heiden - WaarBenJij.nu

Graduation

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

03 Maart 2016 | Nederland, Heerde

Kalimera (goedemorgen),

Inmiddels zit ik al weer 5 dagen in Nederland. Vrijdag zijn we veilig geland in Düsseldorf waar we opgewacht werden door 2 mensen van Heidebeek die ons naar Heerde brachten. Daar werden we onthaald door de twee andere teams die al eerder waren gearriveerd. Er werd heel wat geknuffeld en gegild. Super leuk om iedereen weer terug te zien. Na mijn kamer ingetrokken te zijn en alles weer een plekje te hebben gegeven, was het tijd om iedereen uitgebreid te spreken en de verhalen te horen.

Gelukkig hoefde dat niet allemaal in 1 avond gepropt te worden. Deze week verblijven we namelijk nog op Heidebeek waarin er dus nog genoeg tijd is om de 3 maanden bij te kletsen. Dat is niet het enige wat we doen, we hebben ook gewoon nog les over hoe nu verder. Wat ga ik met alles wat ik geleerd heb doen als ik weer naar huis ga. Was de hele DTS gewoon een leuke ervaring of is het de start van iets nieuws? Daar denken we deze week overna en ook zijn er veel gesprekken met mensen om alles goed af te sluiten. En vanavond hebben we onze diploma uitreiking en overmorgen zullen we na een dienst afscheid nemen van iedereen. Het is een dienst waarin alle team iets zullen vertellen over hun belevenissen en hoe ze God aan het werk hebben gezien. Ik weet het is laat, maar mochten jullie zin hebben het begint om 19:00 uur in Heerde. Er is ook livestream maar de website weet ik nog niet.

Hoop jullie na vrijdag weer te zien! Nog even geduld hebben.

  • 03 Maart 2016 - 08:40

    Ingie En Bas Hensen:

    Hoi Ester,
    Fijn dat je er weer bent. We zien er naar uit om je weer te ontmoeten en je verslag te horen.
    We zijn wel benieuwd wat je toekomst plannen zijn en of je in de toekomst ook nog iets kunt betekenen voor het Koninkrijk van God.
    We wensen je veel sterkte e wijsheid om daar voor jezelf met God uit te komen.
    Tot spoedig ziens.
    Ingie en Bas

  • 03 Maart 2016 - 09:22

    Tante Riet:

    Hoi Esther,
    Van kalimera via good morning naar mògen in Piershil. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, weet niet goed hoe ik goeie morgen in het piershils schrijf.
    Maar al met al wel een enorme verandering. Ik weet zeker dat je heeeeel veel geleerd hebt en vast ook veranderd bent. Ik ben benieuwd naar je verhaal, we hebben natuurlijk wel veel van je gelezen, maar om het je te horen vertellen is nog net iets fijner!
    Ik kijk er naar uit.
    We danken voor de regen van zegen die onze Vader over jou heeft uitgestort!
    Liefs, tante Riet

  • 03 Maart 2016 - 10:54

    Hannie:

    Lieve Ester

    Ben blij dat je weer veilig op Hollandse bodem bent.
    En ik wens je alle goeds en Gods Zegen toe, met de gedachte wat de afgelopen periode voor jullie heeft betekent. Dat is vast heel veel . Zoals als alle meelezers ben ik ook nieuwsgierig naar de verhalen van je belevenissen.
    Heel veel liefs Hannie

  • 03 Maart 2016 - 10:55

    Mary:

    Goedemorgen Esther,

    Fijn dat je weer veilig terug bent. Ben ook erg benieuwd naar je verhalen.
    Wens je nog een paar laatste fijne dagen toe en een gezegende afscheidsdienst die het begin mag zijn van weer iets nieuws in jouw leven met God.
    Lieve groetjes van Ron en Mary

  • 03 Maart 2016 - 10:55

    Mary:

    Goedemorgen Esther,

    Fijn dat je weer veilig terug bent. Ben ook erg benieuwd naar je verhalen.
    Wens je nog een paar laatste fijne dagen toe en een gezegende afscheidsdienst die het begin mag zijn van weer iets nieuws in jouw leven met God.
    Lieve groetjes van Ron en Mary

  • 03 Maart 2016 - 21:07

    Ria En Rinus:

    Hoi Esther! Heerlijk dat je weer op hollandse bodem bent
    Wat heb je veel meegemaakt zeg.
    Ben heel benieuwd wat je plannen verder zijn maar dat horen we vast wel van je
    Geniet nog eventjes na van alles
    Groetjes van Rinus en Ria

  • 04 Maart 2016 - 10:46

    Tante Pien:

    Goedemorgen,

    Fijn dat je weer in Nederland bent en straks lekker "echt" naar huis. Ben heel benieuwd wat je verder gaat doen.
    Groetjes!


  • 05 Maart 2016 - 07:39

    Ome Jan:

    Hoi Es
    Fijn dat je weer wat dichter bij huis bent. Kan je mooi komen helpen met verven....
    Tot gauw.
    Ome jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 15 Sept. 2015
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 9934

Voorgaande reizen:

23 September 2015 - 11 December 2015

Op weg

Landen bezocht: